20180808: De eerste avond in Kaltenkirchen.

8 augustus 2018 - Kaltenkirchen, Duitsland

Hallo lieber leute. We zijn zo tegen 19:00 uur gestopt op een camperplaats in Kaltenkirchen. Deze plek hebben we gevonden via een handige app die veel gebruikt wordt door camper reizigers. Deze uitgebreide app kreeg ik als tip van een racefiets maatje die deze vaak gebruikt met zijn camper. Aangekomen en geinstalleerd kregen we direct contact met een vriendelijke Duitser (Frank Poschau https://twitter.com/Volksdichter) die dacht dat ik ook een Duitser was🤢. Hij is een volksdichter en filosoof zoals hij vertelde, en haalde even 2 gedichten uit zijn woonmobiel die hij ons wilde geven als aandenken. Nadien vroeg hij vriendelijk of ik een gedicht voor hem wilde vertalen naar het Nederlands. Ik werd dus gelijk aan het werk gezet, en heb het even later vertaald naar zijn email gezonden. Na een koud flesje Rosapasso Biscardo hebben Tieske en ik het mandje opgezocht. Guten nacht

1. Rilana:
    9 augustus 2018
    Hallo lieverds, hoe is jullie eerste nacht in de caravan bevallen?Dikke kus
  2. Tiesam:
    9 augustus 2018
    We hebben echt heerlijk geslapen in het frans bedje. We zullen hier nog veel nachten doorbrengen en dat is goed te doen. Bonnie vind het ook allemaal prachtig. 😘
  3. Ashok:
    9 augustus 2018
    Spannend! Ik ben benieuwd wat er op jullie pad af gaat komen. Ik ga het horen!
  4. Huub Koolen:
    11 augustus 2018
    Viel späss im das ausland zurzammen mit der freund Bonny.