20180809: Bron Broen. “The Bridge”

9 augustus 2018 - Nyborg, Denemarken

Vandaag zijn we aangekomen bij een strandcamping in Nyborg na een hele relaxe rit. Deze camping heeft een mooi uitzicht naar de bekende brug uit de tv-serie “The Bridge” en ook wel Bron Broen genoemd. Wanneer je deze serie nog niet gezien hebt op Netflix kan ik je die echt aanbevelen. Het is trouwens onze eerste camping die we bezoeken met de Knaus Südwind. Het is bij campeerders wel bekend dat omstanders altijd beginnen te smullen als er iemand zijn caravan moet in manoeuvreren. Die pret heb ik gelijk weggenomen, want hij ging volgas in zijn achteruit.....direct op zijn plaats.😁 Binnen 20 minuten was de kurk uit de fles Rosapasso. Bonnie voelde zich ook thuis.....maakte vriendje met buurmanhond en vrat maar gelijk zijn bak leeg. Tieske wilt graag een paar dagen hier blijven om enkele kastelen te bezoeken in Nyborg. Dus Zweden zal nog even moeten wachten. De plaats die we kregen is zo‘n 50 meter van het strand, wat natuurlijk super geweldig is. Als het morgen windstil is, ga ik proberen een mooie luchtopname van “The Bridge” maken met de drone. Deze zal straks bij de fjorden zeker van pas komen.  Tot laterrrrrrrrrr. 🇩🇰😘

1. Rian Boets:
    11 augustus 2018
    Super gaaf zeg..... we kijken uit naar het volgende verslag
  2. Huub Koolen:
    11 augustus 2018
    Bun benuujt nao de opname mit de drone?
    Det zuut ter sjoon oet, misjien koome wee woonsdaag ff langs.